مصاحبه آرشیو خبر ها
خوشبختم که چنین هم تیمی هایی دارم ، تنها به هدف خودمان فکر می کنیم

خوشبختم که چنین هم تیمی هایی دارم ، تنها به هدف خودمان فکر می کنیم

آساموا یکی از محبوب ترین و بهترین بازیکنان یوونتوس ، سال گذشته به خاطر مصدومیت زانو خانه نشین بود و این فصل هم با مصدومیت های عضلانی ناشی از بازی نکردن به مدت طولانی دست و پنجه نرم می کرد ، اما اخیرا او با تیم تمرین می کند و به گفته الگری می تواند هر ۲ هفته یک بار بازی کند.

 

امروز شبکه ی رسمی یوونتوس به سراغ او رفت :

 

- احساس فوق العاده ای دارم ،  آنقدر خوش شانس بوده ام که در چند ماه اخیر نه تنها خانواده ام بلکه بچه ها و تمام عوامل داخل رختکن در اون دوره ی سخت بی نهایت به من کمک کردند.حتی در بدترین لحظاتم بعد از مصدومیت انها همواره با من بوده اند و این نعمت بسیار بزرگی است که من داشتم.

 

-ما شروع خیلی خوبی نداشتیم اما بسیار خوب مسیر پیروزی را باز یافتیم.به عنوان یک تیم و هدف مشخصی در ذهن داریم که به ما انگیزه می دهد تا به پیروزی ادامه بدهیم و تا اخرین بازی فصل بجنگیم.

 

- می دانیم که کار اسانی نخواهد بود ، اما این به خودمان بستگی دارد که از هم حمایت کنیم ، حتی کسانیکه در فصل جدید از راه رسیده اند. در ابتدا ، بچه های تازه وارد کمی مشکل داشتند اما حالا همه می توانند ببینند چقدر خوب در تیم جا افتاده اند.

 

- ما به تیم های دیگر کاری نداریم ، مهم ترین مسئله این است که خودمان فصل خوبی داشته باشیم.بازی روز یکشنبه با سمپ مشکل خواهد بود ، به خصوص بعد از پیروزی مهمشان در دربی جنوا ، اما به هر حال و ما با تمرکز و قصد پیروزی و نمایش تمام توانایی مان به مصافشان خواهیم رفت.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: